Kunkkarit 2026

  • Tämä aihe on tyhjä.
  • Julkaisija
    Viestit
      • Jeu
        21.05.2026, 13:11 #995

        Meinaatko mennä? Mitä odotat eniten? Itse vielä arvon menenkö vai en. Siinä kyllä on aina oma fiiliksensä 🙂

        Loading spinner
        Vastaa
        • Ant
          21.05.2026, 14:20 #998

          Ollaan isommalla porukalla lähdössä. Koko vklopun lippuhinnat ei ole mitenkään paha kun sisältää myös Nysse-liput. Ainoa on vaan tuo majoituksen hommaaminen. Hyvissä hinnoissa on ihan perus hotellit. Noita Airbnb-majotuksia ollaan selattu kyllä mutta pitäisi saada suht järkevällä paikalla josta on helppo liikkua.

          Loading spinner
          Vastaa
          • Oodi
            21.05.2026, 14:25 #999

            Minkälaista oheisohjelmaa odotatte/toivoisitte? Viimevuosina väliaikaohjelmien taso on kyllä paljon vaihdellut.

            Tuo perjantain vatsahuutokauppa kyllä kiinnostaa.

            Loading spinner
            Vastaa
            • Ant
              21.05.2026, 14:42 #1002

              Varsahuutokauppaa olisi kiva kyllä seurata.
              Näytteilleasettajien kojuja myös odotan, mitään hirveän sykähdyttävää ei siellä tosin viime vuonna ainakaan Oulussa ollut. Ihan sellaista perusharrastajalle suunnattua rompetta olisi kiva päästä hipelöimään.

              Loading spinner
              Vastaa
              • Ggh
                21.05.2026, 17:30 #1007

                Itse päälähdöt ovat luonnollisesti kohokohta, mutta viime vuonna esim. oheisohjelmana ollut ratsu jousiammunta oli ihan mielenkiintoista seurattavaa 🙂

                Loading spinner
                Vastaa
                • Outi
                  22.05.2026, 08:20 #1019

                  Onko kokemusta noista kunkkareiden iltatapahtumista? Onko ollut millainen meno? Mietinnässä että kannataisko jaksaa sinne läheä..

                  Loading spinner
                  Vastaa
                  • Ant
                    22.05.2026, 19:26 #1034

                    Iltatapahtumat on ollut aika perus ravi-ihmisten meininkiä 😅 paljon on kiinni millä fiiliksellä itse sinne menee.

                    Loading spinner
                    Vastaa
                    • Outi
                      23.05.2026, 08:38 #1045

                      Tuo lauantain iltajuhla kiinnostaisi kyllä. Olin nuorena kova Negative-fani niin oishan se kova päästä bändiä fiilistelemään.

                      Loading spinner
                      Vastaa
                      • Ggh
                        23.05.2026, 13:21 #1051

                        Ai siellä on Negative! No senkin takia jo täytyy lähteä

                        Loading spinner
                        Vastaa
                        • Jeppe
                          24.05.2026, 07:57 #1062

                          Television tai netin kautta tulee seurattua. Ruoka ja juomapuoli kunnossa ilman odottelua lisättynä wc jonot lyhykäisiä.

                          Loading spinner
                          Vastaa
                          • Jeppe
                            24.05.2026, 08:01 #1063

                            Jotain tuuletusta pitäisi saada systeemin, mutta yksi erikoinen onperinne, on että valjakkokunta laukan tai muun muodossa onon ulkona voi osallistua muille matkoille?

                            Loading spinner
                            Vastaa
                            • Aimo
                              24.05.2026, 09:05 #1068

                              Täältä kanssa liputetaan kotisohvalta seurailua. Vessa- ja ruokapistejonot tosiaan alkanut jo tympäsemään tässä iässä. Täytyy väsätä tänne joku kunkkarikatsomo tolle viikonlopulle!

                              Loading spinner
                              Vastaa
                              • Iloi
                                26.05.2026, 09:47 #1123

                                Itse toivoisin kanssa välillä jotakin ihan uudenlaista ohjelmaa. Toki varmasti vaikea suunnitella ohjelma niin, että palvelisi kaikkia katsojia. Kunkkarit taitaa vetää jonkin verran ”ei-hevosihmisiä” ja toki ratsupuolen väkeä myös joten pitäisi olla ohjelmakin varmasti sellaista johon pääsee helposti sisään.

                                Loading spinner
                                Vastaa
                            Vastaa käyttäjälle:

                            Kunkkarit 2026

                            Tietosi:




                            <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">


                            Peruuta