Hevosen lastaus verkkokurssi?
- Tämä aihe on tyhjä.
-
JulkaisijaViestit
-
-
–25.05.2026, 08:19 #1095
Nuori hevonen kyseessä ja haluaisin heti alkaa harjoittelemaan lastaamista oikealla tavalla. Toiveena olisi opettaa lähettämällä lastaaminen. Minulla on myös vanhempi hevonen joka ei ole ihan helppo lastata joten haluaisin siihen apua.
Onko vinkata hyvää verkkokurssia aiheesta?
Vepsän kurssin olen jo ostanut, sen edullisemman mutta en kokenut siitä olevan juurikaan apua.Ja olisi hienoa kun löytyisi sellainen esimerkki hevonen videolta jjoka ei mene sinne koppiin suorilta vaan tosiaan näkyisi sitä tilannetta kun ei mene ja miten se sitten ratkaistaan/harjoitellaan.
-
Ojo25.05.2026, 08:56 #1096
Hevostaito Akatemialla ainakin taitaa olla runsaasti verkkomateriaalia, mutta en tiedä löytyykö juuri lastaukseen liittyen kurssia.
Tässä samassa kysyn onko kellään suositella ratsastajan istuntaan ja kehonhallintaan liittyvää verkkokurssia? Näitä näyttää olevan suht paljon tarjolla mutta mielelläni kuulisin suosituksia. -
KV25.05.2026, 16:40 #1106
Kari Vepsän verkkokursseja oon minäkin muutaman tilannut, sisällöltään ihan jees. Ehkä se ongelma noissa on, että monessa verkkokurssissa lähdetään siitä olettamasta, että hevonen toimii just kuten on suunniteltu. Pitäisi olla joku mahdollisuus livenä päästä kysymään lisäapua jos pulmia tulee.
-
-
JulkaisijaViestit