Varmaan riippuu, mitä kukakin pitää ”kohtuuhintaisena”. Hööksistä ja myös esim. Puuilosta saa mielestäni ihan kohtuu edullista ja suht hyvälaatuista välinettä perusharrastamiseen. Varmasti toki halvemmalla saisi Temusta ym. mutta itse en ko. tyylisiin verkkokauppoihin halua rahojani antaa.