Vastaa aiheeseen: Lapsuutesi paras kesämuisto

    Ripa
    02.06.2026, 17:41 #1349

    Lapsena odotin aina kesän ensimmäistä uimareissua. Vesi oli jääkylmää, mutta sinne piti päästä heti kun jäät olivat lähteneet. Nykyään odotan, että veden lämpötila on vähintään +22.

    Ja miettikää, että ennen kännykkäaikaa sitä kaveriporukalla pyyhälleettiin herra ties missä. Nykyään hirvittaa ajatus, että omat lapset pyörisi ulkona, enkö saisi heihin mitään yhteyttä.

    Loading spinner