Ja jos sattu olemaan sadepäiviä, niin nehän ei menoa haitanneet. Silloin rakennettiin majat olohuoneeseen peitoista ja tyynyistä ja katsottiin VHS-kasetteja koko päivä. Välillä muistettiin joku leipä syödä, jonka päällä oli voikökkäre ja paksu kasa metwurstia.