Itselle tulee aina ensimmäisenä mieleen mummola. Aamulla herättiin siihen kun kahvi porisi pannussa ja joku oli jo pihalla pihatöissä. Päivät kului pyöräillen, marjoja syöden ja välillä ihan vain nurmikolla maaten pilviä katsellen. Nykyään tämä kuulostaa melkein luksuslomalle 😄