Kari Vepsän verkkokursseja oon minäkin muutaman tilannut, sisällöltään ihan jees. Ehkä se ongelma noissa on, että monessa verkkokurssissa lähdetään siitä olettamasta, että hevonen toimii just kuten on suunniteltu. Pitäisi olla joku mahdollisuus livenä päästä kysymään lisäapua jos pulmia tulee.