Ei oo kyllä aina ihan sanottu että SRLn hyväksymillä ratsikouluilla homma toimisi automaattisesti turvallisesti. Niihinkin on tullut törmättyä, jossa tuntikäytössä on siihen sopimattomia hevosia ja epäpäteviä opeja. Maalaisjärjellä pärjää pitkälle. Jos tuntuu, että joku tallin hommassa mättää niin luultavasti kannattaa etsiä toista tallia.