Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?
Cpo
24.05.2026, 08:57
#1066
Viikonloppu on lähtenyt kyllä lepoisasti. Lauantai tuli vietettyä ulkona aamusta iltaan hyvää säätä ihaillen. Ensimmäiset kioskijätskitkin haettiin. Tänään keli on tehnytkin sitten täyskäännöksen ja vettä tulee. Taitaa olla sisähommia tälle päivälle.
