Jos on tapeeksi kauan ohjasajettu niin kärryt perään käytävällä ja liikuttelee niitä niitä sivuille että koskettaa kylkeä ja kolistelee niitä vähän ja niin kauan kun ei reagoi huonosti niin sitten avustajien kanssa kokeilla kävelystä kärryjen kanssa.