Luin nyt ihan vasta useampia japanilaiskirjailijoiden kirjoja joista tykkäsin, eri kulttuuri luo oman maailmansa ja tarinat olivat kiehtovia. Lääkkeeksi Määrätään Kissa, Päiväni Morisakin kirjakaupassa, Paperikauppa Tsubaki ja Unohdettujen Muistojen Valokuvaamo.