Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?
millie
22.05.2026, 09:49
#1020
Minulla on muutaman päivän vapaa töistä, joten eiköhän nämä mene ihan rentoutuessa. Pitkiä lenkkejä koiran kanssa ihanassa kevätsäässä linnunlaulua kuunnellen, ehkä vähän pihatöitä ja Netflixin katselua. Oikeastaan on kyllä tosi hyvä fiilis. Kyllä kevätaurinko vain tekee ihmiselle hyvää!
