Vastaa aiheeseen: Mitä kuuluu?

    millie
    22.05.2026, 09:49 #1020

    Minulla on muutaman päivän vapaa töistä, joten eiköhän nämä mene ihan rentoutuessa. Pitkiä lenkkejä koiran kanssa ihanassa kevätsäässä linnunlaulua kuunnellen, ehkä vähän pihatöitä ja Netflixin katselua. Oikeastaan on kyllä tosi hyvä fiilis. Kyllä kevätaurinko vain tekee ihmiselle hyvää!

    Loading spinner